Bradu Ovidiu Dan Find us on Google+
26 mar, 2017
evaluaredigitala.ro

Stiri SEO


Varsta-domeniului-si-importanta-in-SEO Unul dintre factorii cei mai importanti pe care algoritmii motoarelor de cautare il au in vedere in indexare, este varsta numelui domeniului. www.smartseopack.com aduce optimizarea seo la un nou nivel, acceseaza acest site daca iti doresti SEO profesional pentru afacerea ta online.

Cu cat este mai mare aceasta varsta, cu atat mai mult Google va considera acel site unul relevant, daca nu din alt punct de vedere, macar datorita longevitatii.

Comparata cu varstele anumitor site-uri de tip spam,  care apar si dispar la foarte scurt timp, varsta unui anumit domeniu reprezinta de fapt un semn ca acel site este unul  de incredere si care ofera informatii interesante pentru utilizator.

Citeşte mai mult...


Cat-de-complicata-este-scrierea-unui-articol-pentru-SEO Metodele despre care vom discuta in acest articol nu apar foarte des sau mai deloc in cursurile pe care le puteti gasi online, nici nu au fost luate din manualele de teorie pe care le puteti descarca (contra unui pret) de pe internet.

Va vom impartasi in schimb, cate putin din experienta noastra in SEO, experienta acumulata in ani de zile. Esti interesat de optimizare seo Bucuresti? Intra pe DanBradu.com!

Este complicata scrierea unui articol pentru SEO?

NU. Trebuie sa stii ca nu exista nici un fel de formula magica sau stiinta complicata ce poate fi aplicata in SEO si nu prea exista o cale buna sau proasta de a face lucrurile.

Citeşte mai mult...


Ce_sunt_paianjenii_motoarelor_de_cautare Procesul de optimizare seo reprezinta unul dintre procesele esentiale pentru supravietuirea in mediul online. Oricine are o afacere care functioneaza online sau un site personal de care depinde, are neaparata nevoie de optimizare seo.

In cele ce urmeaza, vom vorbi despre ce sunt asa-numitii „paianjeni" ai motoarelor de cautare.

„Paianjenii" motoarelor de cautare sunt programe software care trec prin continutul de pe paginile web si construiesc liste cu cuvintele care apar in aceste pagini. Acest proces poarta denumirea de „web crawling". Programul viziteaza pagina dupa pagina, urmarind fiecare link si inregistrand continutul fiecarei pagini, exact cum ar merge un paianjen printre pagini. Acest continut este, mai apoi, adaugat indexului motorului de cautare.

Citeşte mai mult...


Foloseste_servicii_de_SEO_White_Hat Optimizarea website-urilor pentru a putea fi indexate mai usor in baza de date a motoarelor de cautare este cel mai important pas pe care trebuie sa il facem pentru a mari numarul de vizitatori catre site precum si numarul de potentiali clienti.

Ceea ce numim optimizare SEO si marketing online sau SEM - search engine marketing sunt doua metode pentru a creste succesul unei afaceri sau popularitatea noastra prin intermediul unor optimizari onsite si offsite. Aceste optimizari le putem face noi insine, atat timp cat avem timpul necesar si disponibilitatea de a invata cateva lucruri despre SEO.

Totusi, pentru o experienta completa inca de la inceput este bine sa optam pentru serviciile profesionale oferite de oameni cu experienta in domeniu.

Citeşte mai mult...


Ce_este_optimizarea_prin_cautare_de_imagini Fie ca avem afaceri online sau doar site-uri personale, cu totii trebuie sa fim constienti de importanta procesului de optimizare seo. Cei care nu sunt inca familiarizati cu conceptul de optimizare seo si doresc sa afle mai multe informatii despre acesta, pot apela la serviciile oferite de Danbradu.com.

In cele ce urmeaza, vom vorbi despre ce reprezinta optimizarea prin cautare de imagini.

Optimizarea prin cautare de imagini reprezinta o forma de optimizare a site-urilor in motoarele de cautare, care se concentreaza pe indicarea anumitor cuvinte-cheie pentru motoarele de cautare a imaginilor. Aceasta strategie ajuta diferitele pagini web sa se plaseze pe un loc mai bun in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare (in engleza, SERPs) pentru imagini, ceea ce duce la o pozitionare mai buna a site-ului in intregime.

Citeşte mai mult...


Campanie_de_optimizare_seo_de_succes_pentru_clientii_nostriCei care avem afaceri online cunoastem foarte bine importanta procesului de optimizare seo. De aceea, daca dorim sa facem un audit seo sau sa obtinem mai multe informatii cu privire la optimizarea seo putem apela la ajutorul Danbradu.com.

Vom vorbi, in continuare, despre ce reprezinta o analiza seo si va vom prezenta cazul unui client de al nostru care a avut un succes formidabil.

Un caz de campanie de optimizare seo desfasurata de noi cu un mare succes este cel al siteurilor MagazinGSM.ro si AccesoriiGSM.ro. Acest client a apelat la serviciile noastre in vara anului trecut .

Trebuie specificat din start ca conducerea companiei avea cunostinte destul de avansate de optimizare seo atunci cand ne-a contactat. Dupa o discutie ampla intre noi am stabilit o strategie de intarire a brandurilor MagazinGSM si Accesoriigsm, doua siteuri cu o vechime mare si un portofoliu de linkuri diversificat.

Citeşte mai mult...


Ai_primit_o_penalizare_de_la_Google Traficul tau s-a prabusit, iar site-ul tau a primit o penalizare de la Google. Acum poti sa uiti de gandurile negre, deoarece noi avem cateva idei care iti vor face site-ul sa revina imediat.

In primul rand, exista patru mari arii in care o penalizare poate fi clasificata:

1. Penalizarea pentru link-uri nenaturale

Marea majoritate a site-urilor care primesc o penalizare o fac pentru link-uri nenaturale. Asta inseamna ca ai o sumedenie de link-uri care trimit inapoi la site-ul tau, link-uri ce violeaza regulile Google Webmaster. Vei sti cand ai un astfel de link atunci cand vei primi o notificare de la Google Webmaster.

Citeşte mai mult...


De-ce-Google-iti-schimba-titlurile-in-rezultatele-de-cautare Toata lumea știe importanta titlului paginii in rezultatele de cautare Google. Un titlu bun poate duce la multe click-uri si mai mult trafic pentru site-ul tau, in timp ce un titlu prost artizanat poate determina oamenii sa sara peste site-urile tale si sa viziteze unul dintre concurentii tai.

Deci, cum va determina Google exact ceea ce vor folosi pentru titlul paginii tale in rezultatele de cautare? Este influentat de schema? Este influentat de anumite titluri ( H1S sau H2S )? De ce nu va arata Google pur si simplu tag-ul tau de titlu?

In cel mai recent video al sau de ajutor pentru webmasteri, Inginerul Distins Google Matt Cutts explica de ce Google schimba titlurile.Unii webmasteri nu-si dau seama ca Google nu arata exact ceea ce este in titlu tag-ului pentru o anumita pagina web. Schimbarea titlurilor de catre Google nu este ceva nou. Exista cateva motive pentru care Google va alege un alt titlu decat acela pe care webmaster decide sa-l puna in titlul tag-ului.

Citeşte mai mult...


Cand_sa_nu_folosesti_Google_Disavow_ToolGoogleDisavow Tool ( instrumentul de dezaprobare ) a devenit un subiect popular in urma actualizarii Penguin 2.0 . A devenit clar ca acest instrument a fost dezvoltat cu scopul de a ajuta webmasterii sa rezolve problemele legate de sanctiuni.

Procesul este simplu. Trebuie sa creati un fisier, pentru a-i arata lui Google ce link-uri vreti sa nu le ia in considerare. Modificarile aduse algoritmului, a " dizolvat " o multime de tehnici Black Hat SEO abuzate si a afectat o multime de webmasteri care s-au trezit dintr-o data pe partea gresita a strazii. Efectele au fost dure si vizibile, iar proprietarii de site-uri au fost disperati sa-si recupereze locul lor scazut in clasament.

O multime de webmasteri vad acest instrument ca mantuirea finala pentru problemele lor, atunci când iau o sanctiune algoritmica sau manuala. Chiar daca, in general,obiectivul instrumentului a fost de a fi folosit ca o resursa pentru a rezolva problemele de linkuri, acest instrument nu este la fel de simplu pe cat pare.S-ar putea sa vreti sa utilizati acest instrument daca intampinati cateva probleme:

Citeşte mai mult...


Cum_utilizam_Facebook_News_Feed_pentru_afacerea_noastra Va disparea oare in anul 2014 trendul ascendent al reclamelor din partea dreapta a Facebook-ului? S-ar putea sa fie totusi putin cam devreme sa tragem clopotele pentru a anunta moartea postarilor din partea dreapta a Facebook-ului in definitiv aceste reclame s-au dovedit a fi eficiente pentru multe persoane ce activeaza in domeniul publicitatii, constituie un mediu bun pentru retargetare si genereaza recurenta pe Facebook.

Oricum ar fi, este clar ca intram intr-o noua era a publicitatii de tip newsfeed. Anunturile postate in News Feed pe Facebook, lansate spre sfarsitul anului 2012, s-au dovedit a fi foarte eficiente. Potrivit cercetarilor efectuate pe bazele de date ale platformei Marin Software dezvoltatorii in domeniul publicitatii si-au marit considerabil investitiile in anunturile postate in NewsFeed cu 140% in trimestrul trei al anului 2013, comparativ cu trimestrul al doilea.

Si acest lucru nu este de mirare, deoarece anunturile din News Feed dau rezultate. In medie, anunturile din News Feed de pe Facebook au o rata de accesare (click) de 44 de ori mai mare si o rata de conversie de 5 ori mai mare decat anunturile din partea dreapta. Anunturile din News Feed au avut aceste rezultate cu un cost de conversie cu 67 % mai mic decat anunturile din partea dreapta.

Citeşte mai mult...

Mai multe articole..

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Început
Anterior
1
Bijuterii La Rosa