3-Strategii-pentru-a-va-promova-site-ul-pe-Google

3 Strategii pentru a va promova site-ul pe Google

Ce strategii sa implementati pentru a obtine o vizibilitate maxima? Cum sa iesiti in evidenta fata de concurenta si in rezultatele cautarilor? Intrebari pe care fiecare antreprenor ar trebui sa si le puna atunci cand decide sa se promoveze in lumea digitala. Google este, de fapt, un fel de palnie care selecteaza site-urile web si comertul electronic, portalurile si blogurile de fiecare data cand un utilizator lanseaza o cautare.

El este cel care decide pe cine sa arate si pe cine sa ascunda de ochii publicului si a potentialilor clienti. Si cu el trebuie sa te confrunti daca vrei sa obtii cea mai buna vizibilitate, pe prima pagina si, in special, a primelor locuri de pe prima pagina.

Succesul nu apare usor, deoarece necesita o serie de activitati complementare care sunt uneori foarte tehnice. Cu toate acestea, exista, de asemenea, metode mai imediate, deoarece acestea sunt platite, cum ar fi reclamele (sau sponsorizarile) pe care Google insusi le ofera prin canalele sale dedicate.

Deci, sa vedem cele 3 lucruri de facut pentru a va promova site-ul pe Google si pentru a creste traficul, contactele si vanzarile.

1) Avand grija de url-uri: primul pas pentru a optimiza un site

Fundamental pentru a avea un site optimizat si „Google friendly ” este de a verifica URL-urile de paginile individuale. Daca acestea nu sunt deja optimizate, acestea trebuie actualizate cat mai curand posibil. Un exemplu banal in acest sens este urmatorul:

– URL-ul NU este optimizat → google.ro/4=1usoik&_euniounskejdnfkj

– URL-ul → google.ro/magazin-online-optimizat

Diferenta este evidenta: in al doilea caz avem un URL „vorbitor”, care faciliteaza activitatea motorului de cautare si ofera un anumit mesaj utilizatorului. O abordare care, in consecinta, recompenseaza site-ul in sine, oferindu-i un scor de buna calitate.

Trebuie doar sa aveti grija sa nu schimbati url-urile in timpul lucrarilor de mentenanta: daca site-ul a fost deja online de ani de zile, operatiunea va fi gestionata cu extrema atentie, folosind redirectionari de la url-ul vechi la cel nou.

2) Scrie content SEO prietenos (cu cuvinte cheie)

A doua strategie esentiala pentru o promovare SEO in ochii Google este de a oferi continut de inalta calitate. Pentru a face diferenta vor fi articole informative, cu cuvinte cheie de interes, fara erori gramaticale si sintactice, actualizate si complete.

Publicarea unui astfel de continut pe site-ul dumneavoastra, sub forma de stiri sau pagini institutionale (de exemplu, serviciile de subsectiuni) este o modalitate excelenta de a fi iubit de motoarele de cautare si, mai important, de utilizatorii retelei.

3) Scrie meta-date (meta descriere, meta titlu…)

A treia strategie de care trebuie sa tineti cont pentru a-l multumi pe Google se refera la asa-numitele metadate, un concept ceva mai articulat decat url-urile vazute la punctul 1. Prin metadate ne referim, mai presus de toate, la meta titlu si meta descriere a fiecarei pagini, adica la cele doua elemente care vor constitui previzualizarea paginii in rezultatele cautarii.

Va recomandam sa analizati cu atentie aceste strategii enumerate mai sus si sa va documentati mai mult, daca simtiti ca este nevoie de mai multa profunzime, fiindca competitia este mult mai acerba pe internet decat v-ati astepta dumneavoastra sa fie.