Mape de prezentare pentru afaceri de succes

0 Shares
0
0
0

Intr-o lume in care sliderele de tip Power Point au devenit norma, atunci cand vine vorba despre o prezentare mai deosebita, o conferinta sau intalnire cu clientii, e bine de stiut ce putem face si in offline, atunci cand clientul sta chiar dincolo de masa si noi suntem nerabdatori sa-i prezentam o oferta sau, pur si simplu, sa ne expunem un program.

Arata si se prezinta ca niste brosuri sau ca niste carti de vizita extinse, insa in realitate, mapele de prezentare sunt o afacere mult mai complicata. Pornind de la tipul de materiale, tipul de cerneala si multitudinea modelelor, mapele de prezentare pot fi mijlocul ideal de a face primul pas spre o relatie profesionala cu cineva.

Cu buzunar sau fara, din hartie lucioasa sau mata, pe mape de prezentare se pot aplica finisari precum plastifiere lucioasa, lacuire selectiva, butoni pentru suport cd, conform cerintelor clientului.

Tipuri de materiale si modele

De la un buget de aproximativ 100 de lei iti poti aranja un eveniment sa arate exraordinar, iar oferta sau produsul tau pot avea parte de cea mai buna mapa de prezentare, daca te orientezi spre un design actual si o forma agreabila.

Rezolutia de tiparire a mapelor de prezentare se duce de multe ori pana la 2400 dpi, aceasta pentru ca informatia continuta sa fie prezentata in cel mai bun mod cu putinta, iar cel ce intra in contact cu ea sa-i fie cat mai de folos. Mapele pot fi imprimate fata/verso sau doar pe o singura partre, in functie de preferintele clientului.

Plastifierea mapelor se foloseste atunci cand clientul doreste sa obtina un aspect mai placut si este aplicabila in special in cazul lucrarilor mai importante, a licentelor de diploma, a documentelor oficiale sau a prezentarilor de companie oficiale. Trebuie mentionat ca, in privinta materialului folosit, cartonul mat este mult mai rezistent decat cel plat, asadar, infunctie de valoarea informatiei si a documentelor, mare atentie si aici.

De stiut ca in mapa de prezentare pot fi inserate intre 10 si 30 de foi, in functie de modelul ales. Ideal ar fi insa sa nu existe o cantitate prea mare de informatie de aratat interlocutorilor nostri, astfel incat mapa sa nu stea umflata sau sa nu se mai poata inchide.

Acum, avand toate aceste lucruri in minte, mai ramane doar un pas: sa alegem ceea ce vrem sa promovam. E vorba de afacerea noastra sau de o intalnire de business mai amicala sau chiar un eveniment semi-oficial, unde ai vrea sa arati cateva lucruri offline? Mapa de prezentare reprezinta inca un atu pentru cei care cred in puterea contactului de la unu la unu.

0 Shares
You May Also Like
consultanta-seo

Consultanta SEO

In acest capitol va prezentam oferta noastra de consultanta SEO . Aceasta are menirea de a invata de…
Citeste
google_adwords

Google adwords

Google Adwords este un serviciu de reclama de tip PPC (pay per click) dezvoltat de Google recent pentru…
Citeste