Este cat se poate de evident faptul ca fiecare antreprenor isi doreste ca afacerea pe care o detine, sa fie una de succes. Foarte multi antreprenori insa, se confrunta cu tot felul de probleme odata cu trecerea timpului, unele mai mult, altele mai putin grave.
Cert este faptul ca pentru a avea succes, antreprenorii trebuie mereu sa gaseasca cele mai bune solutii pentru a-si promova afacerile cat mai eficient, la cele mai atractive costuri. Cel mai probabil veti considera ca acest lucru este imposibil, insa cu siguranta cu costuri minime, poate fi promovata eficient orice afacere.
In randurile care urmeaza, am pregatit pentru toti antreprenorii, o lista cu sfaturi foarte utile, pe care le pot pune in aplicare atunci cand au de gand sa isi promoveze afacerile. Cei care vor tine cont de toate aceste sfaturi, au sanse mari sa isi imbunatateasca cifra de afaceri. Din acest motiv, este important ca antreprenorii sa citeasca continuarea articolului.
Promovare offline
Chiar daca multi vor spune ca a trecut vremea promovarii offline a afacerilor, acest lucru cu siguranta nu este adevarat. Exista inca foarte multi antreprenori care aleg sa isi promoveze afacerile in acest fel, si o fac foarte bine.
Puteti incepe prin distribuirea afiselor si a pliantelor, sau prin amplasarea unor bannere publicitare mari. In acest fel, toti cei care se vor afla in trafic, pe jos sau cu masina, vor putea vedea bannere-le.
Pliantele distribuite de-asemenea, le vor aduce oamenilor la cunostinta faptul ca firma dvs. le poate vinde cele mai bune produse, la cele mai atractive, preturi, sau le poate presta cele mai bune servicii la preturi avantajoase.
O idee cu adevarat buna de promovare a afacerii, tot in mediul offline, este aceea de a opta pentru un serviciu de colantare premium a masinii firmei.
Atunci cand masina dvs beneficiaza de colantare, in mod evident clientii vor afla despre firma dvs. foarte rapid. Ganditi-va ca atunci cand masina este in trafic, mii de persoane, atat soferi cat si pietoni, vor vedea masina si vor retine numele firme. Acestia cel mai probabil vor cauta informatii despre firma, in mediul online.
Atunci cand optati pentru colantare auto premium, puteti cere ca masina sa fie personalizata cu numele, numarul de telefon si adresa firmei, si fireste, le puteti aduce la cunostinta oamenilor si care este domeniul de activitate al firmei.
Asadar, chiar daca multi oameni de afaceri credeau ca promovarea in offline nu mai este eficienta, uite ca s-au inselat. O masina colantata, iese mereu in evidenta si starneste curiozitatea participantilor la trafic, care vor cauta firma inscriptionata pe masina, si vor cumpara cel putin odata de la firma.
Promovare online
Dupa cum se poate vedea, promovarea offline a afacerii inca da rezultate, dar exista si foarte multe companii care isi promoveaza online afacerile. Exista diferite metode de promovare online, iar in continuare vom vedea pe scurt cateva dintre acestea, fara a intra insa in prea multe amanunte.
- SEO
Optimizarea motoarelor de cautare este una dintre cele mai eficiente modalitati de promovare a afacerii in mediul online. Alegeti serviciile unei agentii seo de top, iar astfel, site-ul dvs. va ajunge pe prima pagina cu rezultate a motoarelor de cautare, pentru diferite cuvinte cheie.
De exemplu, pentru o firma care presteaza servicii de colantare auto, cand clientii vor cauta „colantare”, „colantare auto”, „colantare auto premium”, sau alte cuvinte similare, vor ajunge rapid pe site-ul firmei dvs. si probabil vor si deveni clienti.
- Social media
Social media nu este doar un instrument pentru a obtine expunere – a devenit acum o investitie necesara pentru fiecare afacere. Puteti conecta reclame si oferte pe pagina dvs. de Facebook si puteti avea un canal direct cu clientii dvs. pe Twitter. Puteti avea chiar o pagina Facebook, pentru a comunica cu clientii sau potentialii clientim unde puteti posta poze cu activitatea prestata, tarife pentru serviciile prestate, etc.
- Porniti un blog
Un blog nu numai ca ajuta compania sa-si evidentieze numele prin intermediul adeptilor, dar este o modalitate de a va conecta mai direct cu consumatorii. Amintiti-va insa ca una dintre cheile majore ale bloggingului este sa va mentineti fluxul actualizat cat de des puteti. Un blog latent si abandonat nu valoreaza nimic.
Asadar, exista diferite modalitati pentur a va promova afacerea cu costuri minime. Puteti de exemplu incerca toate optiunile offline mentionate in articol, mai ales ca pentru colantare auto premium platiti doar o singura data, iar masina este vizibila in trafic zi de zi, pentru foarte mult timp, deci investitia este rentabila.
Cat despre promovarea in mediul online, aceasta este din nou rentabila, mai ales in clipa de fata, cand oamenii cauta tot felul de produse si servicii in mediul online. Puteti incerca toate modalitatile pentru a va promova afacerea, si cu siguranta nu veti avea de suportat costuri foarte mari.