psk optimizare seo articol 16

SEO este un sistem de marketing online impecabil

Optimizarea SEO trebuie neaparat sa faca parte din strategia de marketing. Cand utilizati bine rotilele de referinta naturala, ar putea fi benefic pentru voi in dezvoltarea cifrei de afaceri. Cand combinati postari pe retelele sociale, reclame si continut web, va puteti creste rapid gradul de constientizare.

Alegeti intre cuvinte cheie cu coada scurta si cu coada lunga, deoarece acest lucru garanteaza dezvoltarea unei game intregi de continut in jurul postarii personale de pe blog, postarii pe Facebook, tweetului, postarii Instagram etc. In acest fel, veti avea certitudinea ca puteti comunica pe toate mijloacele media cu privire la subiectele care va vor interesa potentialii si clientii. Generati clienti potentiali calificati si cresteti ratele de conversie.

Agentia optimizare SEO Bucuresti este vazuta ca o investitie pe termen lung care asigura cresterea organica a traficului. Atunci cand aceasta este integrata intr-o strategie de marketing, actioneaza direct asupra reputatiei companiei si asupra vanzarilor acesteia. Cu acest sistem, proprietarii de site-uri web nu vor trebui sa cheltuiasca bugetul pentru publicitate online si sa-si eficientizeze cheltuielile de comunicare.

Cu publicitatea online, atrageti in principal clientii potentiali de care sunteti interesat. De ce ? Pentru ca aveti control asupra tintirii publicului catre care doriti sa faceti publicitate: profil, categorie socio-profesionala, locatie, suport de navigare, sau limbadorita.

Pe langa marea sa flexibilitate, publicitatea ofera o gama larga de indicatori (KPI) pentru a masura succesul campaniilor publicitare: rata de livrare, costul mediu pe clic (CPC), scorul de calitate, rata de conversie si costul pe achizitie (CPA). Astfel, va puteti imbunatati continuu actiunile si creste profitabilitatea acestora.

Acesta este adesea principalul motiv pentru care companiile decid sa foloseasca publicitatea online, deoarece PPC (pay-per-click) va permite sa atingeti o multime de obiective de marketing. Avantajul acestei strategii este ca aproape toate obiectivele voastre pot fi urmarite si analizate. Tehnicile PPC sunt excelente pentru a transforma traficul site-ului vostru in obiective.

Este posibil sa utilizati publicitatea online la fel de mult in strategia voastra de achizitie, dezvoltare sau inchidere. Intr-adevar, aceasta strategie va poate ajuta pe parcursul procesului  de afaceri.

Unul dintre principalele avantaje ale publicitatii online este capacitatea de a urmari si masura performanta acestora. Acest lucru este uneori mai dificil de urmat atunci cand aveti o strategie simpla de referinta naturala (SEO). Folosind promovare Google Ads folosit in combinatie cu Google Analytics, urmarirea performantei voastre in detaliu nu a fost niciodata mai usoara. Acest lucru va va oferi acces la afisari, clicuri si conversii pe baza obiectivelor voastre predefinite.

Performanta campaniilor  publicitare nu va mai fi un mister pentru voi. Statisticile sunt disponibile cu usurinta si arata performanta campaniilor voastre si ce tip de trafic si rezultate genereaza in raport cu bugetul alocat. Cand trimiteti traficul PPC catre pagini de destinatie dedicate si il urmariti pana la conversie folosind Google Analytics, puteti vedea ce ati cheltuit si ce a generat in termeni de obiective.

In plus, puteti face mai mult cu urmarirea apelurilor si puteti izola eforturile voastre de a implementa PPC mai mult decat puteti in SEO si multe alte eforturi de marketing, deoarece apelurile pot fi un mare punct orb daca nu le urmariti.