De ce aveti nevoie de servicii de promovare?
Efectuarea serviciilor de promovare a promotiilor online pentru a face un profit poate parea contraintuitiv. Intr-adevar, prin reducerea pretului de vanzare al produselor dvs., va reduceti marja cu aceeasi suma. Dar o campanie de marketing online are un impact direct si imediat asupra vanzarilor dvs, mai ales cu comunicarea digitala potrivita. In plus fata de clientii obisnuiti care vor beneficia de ea, veti atrage un public nou in cautare constanta de oferte bune.
Acestia vor fi mai greu de retinut, dar vor reveni mai usor daca vor vedea ca produsele dvs. sunt de calitate si ca pot profita de oferte promotionale in mod regulat.
Coduri promotionale
Codul promotional, cunoscut si sub numele de cupon, este una dintre marile practici de reducere pentru magazinele online.
Cum sa le distribuiti?
Distribuirea codurilor promotionale se poate face in mai multe moduri. In primul rand, puteti da unul direct cumparatorilor atunci cand platesc pentru cosul lor, pentru a le utiliza la urmatoarele cumparaturi. Fie ca este vorba de o reducere procentuala sau de o suma fixa, ii veti atrage sa se intoarca la dvs. Aceasta strategie de comunicare online si-a dovedit cu timpul valoarea.
Vanzari Flash
Un alt tip de promovare online: vanzari flash. Principiul sau este simplu: efectuati o promovare importanta pe o selectie de produse (jocuri, high-tech, aparate de uz casnic etc) pentru un timp foarte scurt.
Scopul acestui tip de marketing online este de a incuraja clientii sa vina pe site-ul dvs. si sa cumpere nu numai unul sau mai multe produse la preturi reduse, ci si sa navigheze pe restul platformei si sa aleaga alte articole nevandute, permitandu-va dumneavoastra sa va cresteti marja de profit.
Promotie online rezervata abonatilor
Cei care au facut efortul de a se abona la newsletter-ul dvs. sau de a-si crea un cont de client in magazinul dvs. online au mai multe sanse sa se reintoarca pe website-ul dumneavoastra. Pentru a-i pastra, trebuie sa le oferiti promotii online exclusive si sa ii anuntati.
De exemplu, puteti configura un sistem de puncte de loialitate pe baza sumelor cheltuite pe site-ul dvs., convertibile in reduceri la cumparare sau vanzari private.
Sponsorizare
O alta strategie foarte buna de marketing web este de a crea un sistem de sponsorizare. Un membru al magazinului dvs. online poate trimite coduri promotionale prietenilor lui, iar acestia vor primi o reducere la urmatoarea achizitie daca le folosesc.
Acest sistem trebuie, evident, sa fie supus unor conditii, cum ar fi crearea unui cont pe platforma dumneavoastra sau atingerea unei sume minime de achizitie.
Importanta retelelor sociale
Retelele sociale joaca un rol imens in societatea noastra si sunt absolut esentiale ca instrumente de marketing web pentru a construi loialitatea clientilor si pentru a oferi promotii online. Pentru a face acest lucru, puteti lansa promotii legate numai de retelele sociale, publicand un cod promotional pe care sa-l utilizati doar cateva zile, de exemplu.
Acest lucru va permite sa-i incurajati pe cei care va urmaresc sa va impartaseasca postarile cat mai mult posibil cu prietenii lor.
Practicile pentru promotii sunt diverse si functioneaza cel mai bine prin combinarea acestor tehnici prezentate mai sus, dar trebuie sa aveti rabdare si sa urmariti atent fluxul clientilor dumneavoastra, iar daca este nevoie, sa schimbati strategia, deoarece mediul online este mereu in schimbare.