De-ce-e-bun-un-training-in-vanzari

De ce e bun un training in vanzari?

Incepeti sa trimiteti echipa dvs. de vanzari la cursuri de formare pentru a beneficia de avantajele afacerii.

Timothy Millett, antrenor principal, are o vasta experienta in formarea de performanta, training vanzari si instruirea pentru servicii pentru clienti. Tim a ajutat participantii din organizatii precum SWIFT si UBS sa atinga nivelurile de varf ale performantei personale.

Rodney Dangerfield si-a construit cariera de benzi desenate pe un slogan: „Nu am respect”. Din pacate, exista prea multi vanzatori care sufera de sindromul Dangerfield – fie ca simt ca nu au respect sau, mai rau, actioneaza astfel. Ei vand mai degraba simpatie decat solutii. Daca va caracterizeaza, studiati cu atentie acest lucru. Tineti capul in sus si reflectati mandria profesiei voastre. Vanzarea este un domeniu minunat. Are avantaje pe care alte cateva cariere le pot pretinde.

  1. Vanzarea rezolva probleme si satisface nevoile.

Ceea ce vindeti va ameliora durerea sau va oferi placere. In functie de ceea ce vindeti, clientii vor putea sa rezolve mai bine problemele, sa faca mai multi bani, sa-i serveasca pe ceilalti, sa-si sporeasca stima de sine, sa-si imbunatateasca cunostintele sau sa-si indeplineasca dorintele inimii. Cand iti faci treaba, ii ajuti pe oameni sa obtina ceea ce vor de la viata.

  1. Doar eforturile si creativitatea va limiteaza potentialul.

Vanzarea este un exemplu clasic de plata pentru performanta. Acest lucru explica de ce atat de multi oameni cu o inalta energie, orientati spre vanzari. Nivelul lor de realizare si venituri nu are un plafon.

  1. Vanzarea ofera o oportunitate de a lucra cu oamenii.

Sunt oamenii exasperanti? Absolut. Iti vor da  dureri de cap si stomac? Fara intrebare. Dar ei sunt, de asemenea, distractivi, interesanti si provocatori. In calitate de agent de vanzari, intampinati aceasta provocare extraordinara de fiecare data cand mergeti la lucru.

Vanzarea poate fi cea mai pura forma de imputernicire.

Cand vindeti, trebuie sa rezolvati problemele la fata locului. Sunteti responsabili pentru rezolvarea problemei unui client atunci si acolo. In timp ce toti ceilalti din compania dvs. pot dezbate pro si contra imputernicirii, o traiti.

Vanzarea are un nivel psihologic ridicat.

Stati in afara oricarei fabrici si studiati fetele lucratorilor care parasesc trecerea. Vedeti „bucuria victoriei” sau „agonia infrangerii”? Acum, uitati-va la orice agent de vanzari care tocmai a inchis o afacere importanta, a ajutat un nou client sau a rezolvat problema unui client actual. Vedeti un castigator.

  1. Vanzarea te face sa-ti testezi in fiecare zi aptitudinile

De fiecare data cand sportivii intra pe terenul de joc, trebuie sa se dovedeasca. Sunt la fel de buni ca si competitorii lor. Vanzarile va ofera aceeasi sansa de a arata lucrurile.

  1. Vanzarea ofera feedback imediat despre performanta dvs.

Este, de asemenea, inconfundabil. Reactiile pe care le obtineti de la cumparatori nu lasa nici o indoiala cu privire la modul in care faceti afaceri. Puteti utiliza acest feedback pentru a va imbunatati in mod constant aptitudinile. De fiecare data cand prezentati si produsul dvs., aveti o sansa sa va imbunatatiti abilitatile.

  1. Vanzarile genereaza venituri.

O companie face bani numai atunci cand un client decide sa-si cumpere produsul. Tu ajuti clientul sa ia aceasta decizie. Atata timp cat generati vanzari, aveti putine motive sa va faceti griji cu privire la siguranta locului de munca.

  1. Vanzarea este legatura directa de comunicare intre client si companie.

Agentii de vanzari sunt in cea mai buna pozitie pentru a monitoriza tendintele pietei. Clientii dvs. va spun exact ce este bine si rau cu produsul dvs. ce sa imbunatateasca si ce sa ramana singur. Ati auzit despre durerile si frustrarile lor si ati auzit despre visele si aspiratiile lor. Tu esti ochii si urechile companiei. Cand vorbesti, descrieti viitorul companiei.