Optimizarea SEO – o cheltuiala sau o investitie?

0 Shares
0
0
0

Intreprinderile, indiferent de marime, se straduiesc sa reduca cheltuielile si, la randul lor, sa maximizeze profitul. Multi proprietari de afaceri vad serviciile de marketing ca fiind cheltuieli care ofera un castig pe termen scurt organizatiei lor, indiferent daca este vorba de a ajunge la client, de a pastra clientii si chiar de a-si vinde produsele sau serviciile.

Este esential ca antreprenorii sa inteleaga ca multe din strategiile lor de marketing online, in special optimizarea SEO, sunt investitii in succesul si rentabilitatea pe termen lung a organizatiei lor.

Ce poate face SEO pentru afacerea mea?

Optimizarea motorului de cautare (SEO) este procesul de imbunatatire a locului ocupat de site-ul dvs. in motoarele de cautare (de exemplu, Google). Atunci cand potentialii clienti cauta o afacere unde pot cumpara mobilier, acestia vor intra intr-un motor de cautare mai multe cuvinte cheie.

Acestea pot cauta, de exemplu “magazin de mobilier Timisoara” si, cel mai probabil, vor alege sa-si faca cumparaturile de la unul dintre magazinele de top afisate de Google.

Asta inseamna ca, chiar daca afacerea dvs. ofera servicii mai bune decat concurenta, produse de calitate superioara si preturi mai mici decat concurenta, acest lucru nu va avea prea mare importanta deoarece sunteti, practic, invizibil online.

Clasamentul conteaza!

Peste 80% dintre utilizatorii de internet nu cauta mai departe de prima pagina in motoarele de cautare, iar peste 40% dintre utilizatorii de internet dau click pe primul link. Aceste statistici arata cat de importanta este optimizarea motorului de cautare si faptul ca este o cheltuiala care ofera castiguri pe termen lung.

Este o investitie valoroasa care va poate largi baza de clienti, puteti creste afacerea dvs. si puteti va imbunatati prezenta globala. Optimizarea SEO asigura faptul ca site-ul dvs. poate fi gasit usor de catre clienti la nivel local, national si chiar international.

SEO necesita timp, efort si rabdare.

Optimizarea motorului de cautare nu este ceva care ofera rezultate peste noapte. Este un proces lung, dificil, care necesita munca grea, cercetare si nenumarate ore pentru a va asigura ca site-ul dvs. va asigura o pozitie stabila si vizibila in online.

Sa spunem ca detineti o companie locala din Timisoara care, inainte de a investi in SEO, este clasata pe locul 30 pe Google. Dupa 2 luni de SEO si optimizarea site-ului, ea poate ajunge pe pozitia 8. In aceasta perioada scurta de timp, se inregistreaza o crestere medie de 70% pentru numarul total de afisari de pagina si cu 75% pentru vizitatorii unici.

Cu investitii suplimentare, clasamentul afacerii va creste si mai mult si va inregistra o crestere si mai mare a traficului pe site. Timpul, efortul si investitiile vor fi platite pe termen lung, literalmente.

In functie de situatia dvs., SEO de calitate ar putea parea scump, dar nu exista o modalitate mai buna de a cheltui bani pe afacerea dvs.

Ganditi-va ca ar fi bine sa va aflati pe prima pagina a Google cand cineva cauta produsul sau industria dvs.?  Vestea buna este ca acest lucru este posibil, iar serviciile de optimizare SEO Timisoara oferite de Project Media vin sa va ajute sa va atingeti obiectivele de business.

0 Shares
You May Also Like
consultanta-seo

Consultanta SEO

In acest capitol va prezentam oferta noastra de consultanta SEO . Aceasta are menirea de a invata de…
Citeste
google_adwords

Google adwords

Google Adwords este un serviciu de reclama de tip PPC (pay per click) dezvoltat de Google recent pentru…
Citeste