Pagina de pornire este doar punctul de plecare pentru ceea ce va fi probabil un site web multi-stratificat si cu mai multe fatete. Ca atare, este important sa va uitati la fiecare pagina pe care site-ul dvs. o contine pentru a asigura un design coerent si rationalizat care functioneaza bine atat cu motoarele de cautare, cat si cu clientii.
Pentru mai multe informatii accesati optimizare seo Bucuresti. Tineti cont de urmatoarele:
- Utilizati navigarea pe baza de text.
- Daca utilizati navigare grafica, utilizati alt text descriptiv pentru link-urile de imagine si conectati-va la paginile dvs. principale din fiecare pagina a site-ului dvs., utilizand link-uri text pentru subsol.
- Utilizati navigare descriptiva / bogata in cuvinte cheie pentru a ajuta motoarele de cautare sa inteleaga structura site-ului dvs.
- Utilizati o harta a site-ului pentru a ajuta motoarele de cautare sa navigheze prin site-ul dvs.
- Cand este posibil, utilizati text descriptiv atunci cand faceti legatura intre paginile site-ului dvs.
- Link la alte resurse care imbunatatesc experienta utilizatorului. Daca mentionati surse de cercetare si surse de incredere in continutul dvs., cititorii vor gandi mai degraba la continutul dvs. ca la informatii, decat ca ati scris pur si simplu orientati catre vanzari.
- Legatura profunda cu articolele si continutul conex din sectiunea de continut activ din copia paginii dvs.
- Daca doriti ca site-ul dvs. sa se transforme, presupuneti ca multi vizitatori ai site-ului vor ignora navigatia globala. In mod activ, ii indrumati pe oameni spre conversie din zona activa de continut a site-ului dvs.
- Utilizati CSS pentru a imbunatati aspectul paginilor dvs. Puneti-l intr-un fisier extern.
Inregistrati-va site-ul in directoarele majore si directoarele generale secundare. Incercati sa va inregistrati la aproximativ o jumatate de duzina din directoarele generale mai bune daca vizati Google. Daca vizati mai intai celelalte motoare si puteti astepta pe Google, este posibil sa va inregistrati la aproximativ douazeci pana la cincizeci de directoare generale.
Inregistrati-va la cel putin o pereche de directoare locale sau de nisa. Directoarele cu o nista specifica sunt gasite prin intermediul motoarelor de cautare si unele sunt listate la http://www.isedb.com, dar ar trebui sa verificati pentru a va asigura ca acestea ofera legaturi statice inainte de a cheltui banii pe inregistrarea site-urilor dvs., desi directoarele care au un ran bun pot furniza trafic de calitate chiar daca nu ofera legaturi directe.
Cautati elemente precum “<my keywords> + <add URL>” pentru a gasi alte directoare de nisa.
De multe ori nu ma deranjeaza sa cheltuiesc sute de dolari pentru a obtine linkuri de la diferite site-uri (sau directoare) in mai multe domenii IP diferite. Multe dintre directoarele secundare percep o taxa unica pentru inscriere, iar unele dintre ele va permit sa adaugati site-urile dvs. gratuit daca deveniti editor.
A face acest lucru ofera un avantaj imens pentru tine pentru Yahoo! Si clasamentele MSN, dar trebuie sa alegeti cu atentie directoarele atunci cand luati in considerare modul in care TrustRank poate afecta rezultatele din Google.
Daca va aflati in campuri mai competitive si inchiriati cateva linkuri puternice, aceste inregistrari in diverse directoare va pot ajuta sa va stabilizati clasamentul atunci cand se schimba algoritmii motorului de cautare.
Unele directoare pe care le recomandam foarte mult sunt Yahoo !, DMOZ, Business.com, JoeAnt, Best of the Web si Gimpsy.