Despre tricouri, deja stim cu totii ca sunt cele mai indragite articole de vestimentatie, iar acest lucru este firesc in conditiile in care majoritatea persoanelor pe care le intalnim pe strada, indiferent de varsta, sex sau ocupatie, poarta tricouri.
Exista multe persoane care isi aleg tricouri banale, dar si persoane care poarta tricouri personalizate. Cu siguranta exista tineri indragostiti care cauta mereu cea mai atractiva oferta tricouri personalizate pentru cupluri, pentru a-si procura tricouri personalizat cu diferite mesaje sau cu diferite imagini, prin intermediul carora sa le dovedeasca celor din jur cat de mult se iubesc.
Exista si persoane care opteaza pentru tricouri personalizate din diferite alte motive, iar in cele ce urmeaza vom discuta despre acest aspect. Doriti si dvs. asemenea tricouri? Daca raspunsul este da, atunci cu siguranta trebuie sa va ganditi la ceea ce va reprezenta designul.
Poate ca alegeti sa promovati compania de curatenie sau firma de constructii pe care o detineti. Poate promovati trupa dvs. preferata de rock sau echipa preferata de sport. Poate ca folositi o ilustrare personala. Scopul designului va determina designul.
Daca faceti publicitate unei companii, unei trupe, unei echipe sportive sau unei marci, va trebui probabil sa va concentrati pe logo. Logo-ul swoosh Nike, de exemplu, este un design foarte simplu, dar eficient.
Un design pentru o echipa sportiva ar putea prezenta culorile echipei sau mascota echipei. Un design pentru trupa dvs. preferata s-ar putea concentra pe o imagine a trupei sau pe o grafica care sa reprezinte stilul sau sunetul trupei.
Daca faceti un tricou pentru a arata o ilustratie sau un desen personal, va trebui sa va concentrati asupra modului in care va arata pe un tricou. Ganditi-va cat de originala este ilustratia si cum functioneaza culorile in ilustratie.
Luati in considerare utilizarea unei fotografii in designul dvs. Utilizati propria fotografie. Puteti utiliza o imagine facuta de altcineva, dar numai daca ati obtinut drepturile legale de a utiliza acea imagine. Puteti cumpara de asemenea o imagine.
Alegeti o schema de culori.
Cand proiectati un tricou, este important sa va ganditi la contrastul de culoare. Aceasta inseamna ca anumite culori de cerneala din design vor aparea pe un tricou colorat mai deschis sau pe un tricou colorat mai inchisa. Anumite culori de cerneala arata mai vibrant pe un tricou mai deschis sau mai inchis pe ecranul computerului decat o fac atunci cand sunt tiparite, iar dvs. trebuie sa fiti constienti de acest lucru.
Cand utilizati tricouri mai usoare, evitati culorile pastelate, cum ar fi galben, albastru deschis sau roz deschis. Aceste culori vor fi vizibile pe tricouri, dar nu pot fi lizibile la distanta. Si daca proiectati un tricou cu un logo, doriti sa va asigurati ca logo-ul este lizibil de departe!
Daca decideti sa utilizati culori pastelate, adaugati o schita de culoare mai inchisa la culoarea mai deschisa pentru a evidentia textul si pentru ao face mai usor de citit.
Tricourile colorate mai intunecate arata bine cu culori de cerneala mai deschise, cum ar fi pastelurile. Dar aveti grija atunci cand utilizati culori mai intunecate de cerneala pe triciurile colorate mai intunecate, cum ar fi cardinalul (albastru inchis), maro sau verde padure. Aceste culori pot arata grozav pe computer sau intr-un desen, dar cand imprima culoarea tricoului uneori distorsioneaza culoarea cernelei. Ca urmare, ele pot parea mai maro sau plictisitoare.
Daca decideti sa utilizati Adobe Illustrator pentru a va crea designul, setarile Culorilor globale pot ajuta foarte mult cu schemele de culori.
Echilibreaza designul.
Aceasta inseamna combinarea tuturor partilor sau elementelor pentru a forma un intreg. Cum faceti acest lucru depinde de compozitia designului dvs. Poate ca designul dvs. are o multime de elemente mai mici cum ar fi stele, plante sau animale. Sau poate ca este vorba de un design mare cu o singura figura principala sau imagine.
Ganditi-va cum puteti face designul sa arate coerent, astfel incat toate piesele sau elementele sa se potriveasca bine impreuna. O imagine echilibrata va atrage imediat ochiul in loc sa se indeparteze de o imagine.
Determinati amplasarea designului pe tricou.
Designul dvs. ar functiona mai bine ca o imagine centrata, o imagine in partea stanga sus a tricoului sau ca o imagine obisnuita?