Cum-crestem-pozitia-siteului-in-motoarele-de-cautare

Cum crestem pozitia siteului in motoarele de cautare?

Cu totii ne dorim ca siteul nostru sa fie unul popular, insa putini sunt cei care stiu cu adevarat sa obtina acest lucru prin optimizare seo.Va vom prezenta in cele ce urmeaza 4 ponturi pe care le puteti folosi pentru a realiza optimizarea seo pentru siteurile dumneavoastra.

1. Nu cumparati un domeniu nou decat daca aveti neaparata nevoie.

Din cauza inovatiilor aduse de Google pentru domeniile noi, cea mai buna strategie este aceea de a folosi pe cat posibil domeniul/siteul pe care il detineti deja. In cazul in care reconstruiti sau construiti de la zero un site si aveti nevoie de un domeniu nou-nout atunci trebuie sa va asteptati la ce e mai rau, intrucat va trebui sa asteptati intre 3 si 6 luni inainte ca siteul dumneavoastra sa aiba sanse reale de pozitionare in Google pentru acele cuvinte sau propozitii-cheie care conteaza.

2. Optimizeaza-ti siteul pentru publicul tinta si nu pentru motoarele de cautare.

Motoarelede cautare cauta sa gaseasca paginile care se potrivesc cel mai bine cu propozitia sau cuvantul cheie introdus de orice utilizator. Daca un utilizator tasteaza cuvinte cheie care se asociaza cu ceea ce are de oferit siteul tau, atunci este foarte probabil ca acel utilizator sa intre in categoria posibililor vizitatori sau cumparatori. Prin urmare, trebuie sa-ti optimizezi siteul pentru a veni in intampinarea nevoilor lor.

Daca nu ai idee care este publicul tau tinta, atunci trebuie sa gasesti o modalitate de a afla, mai devreme sau mai tarziu. Cauta studii online care ar putea sa-ti ofere informatie demografica sau viziteaza alte siteuri, comunitati sau forumuri unde publicul tau tinta s-ar putea afla si ar putea vedea ceea ce discuti.

Aceste informatii pot fi cruciale in definirea designului siteului tau, a cuvintelor cheie si a procesului de copywriting.

3. Cauta cuvintele si propozitiile cheie la scara larga.

Propozitiile sau cuvintele-cheie pe care crezi ca publicul-tinta le-ar putea cauta ar putea fi incorecte. Pentru a afla cuvintele-cheie optime ar trebui sa folositi unelte de cautare precum KeywordDiscovery, Wordtracker, Google AdWords si datele oferite de Yahoo Search Marketing.

Alcatuieste liste cu cele mai relevan tecuvinte-cheie pentru siteul tau si alege cateva diferite pentru fiecare dintre pagini. Niciodata nu trebuie sa optati pentru cuvinte-cheie generale precum “calatorie” sau “vacanta”, asta pentru ca acestea sunt foarte rar, daca nu chiar, niciodata, potrivite pentru ceea ce reprezinta cu adevarat siteul tau.

4. Construieste si clasifica arhitectura si modul de navigare ale siteului tau pe baza cercetarii cuvintelor-cheie.

Cercetarea dumneavoastra poate descoperi zone de interes nemaintalnite sau modalitati de clasificare a produselor si seriviciilor pe care doriti sa le adaugati siteului. De exemplu, sa spunem ca siteul dumneavoastrase ocupa cu vanzarea de jucarii. Exista numeroase modalitati de clasificare a siteului astfel incat utilizatorii sa poata gasi jucariile pe care le cauta.

Cauta acestia jucarii care sa se potriveasca nivelului de dezvoltare a copilului? Atunci ne vom orienta spre cuvintele-cheie “jucarii gradinita”. Misiunea dumneavoastra este aceea de a va asigura ca navigarea siteului prezinta toate modalitatile de cautare. Pentru mai multe informatii despre procesul de optimizare seo dar si consultanta accesati http://smartseopack.com/optimizare-seo/.