Oferirea de servicii pentru clienti in timp real si sansa de a raspunde la mai multe intrebari simultan economiseste timp, forta de munca si, in final, bani pentru compania dvs. De aceea va recomandam sa colaborati cu companii asa cum este si https://livesuport.ro unde veti beneficia de cele mai bune preturi si de pachete personalizate in functie de nevoile pe care le aveti.
Chatul live ofera un avantaj competitiv
Cat de des vedeti o optiune de chat live disponibila pe un site web? Chat-ul in direct este inca destul de nou incat majoritatea intreprinderilor nu il folosesc. Altii nu reusesc sa ofere servicii 24/7.
Aici este o oportunitate excelenta. Poti face un pas inainte si poti folosi chatul live in avantajul tau daca colaborezi cu o companie care ofera live suport.
Faceti chat-ul live si serviciul clienti de calitate un element specific brandului tau. O mare parte din clienti vad o experienta buna ca fiind cel mai important aspect al relatiei cu un brand. Dupa ce ati gasit cea mai buna oferta de chat live si asistenta pentru clienti, atunci aveti instrumentele pentru a crea oportunitati si a ii converti in clienti fideli.
Multitudinea de beneficii pentru chat-ul live inseamna ca, in cele din urma, toate companiile vor ajunge sa il foloseasca. Brandurile fara chat live vor deveni un lucru din trecut. Pana atunci, puteti merge inainte si va puteti departaja de concurenta fiind printre primele companii care folosesc aceste servicii moderne. Puneti-va oferta in fata concurentilor si beneficiati de rezultatele care nu vor intarzia sa apara.
Cu ajutorul chatului live vei reusi cu siguranta sa fii cu un pas inaintea concurentei. Cand vine vorba de oameni, clientii se asteapta la un raspuns rapid. Unul dintre cele mai bune moduri de a dezvolta o afacere de succes este maximizarea productivitatii. Aici va pot ajuta instrumentele de chat live.
Exista mai multe avantaje, dar daca colaborat cu o firma de live suport, achizitionarea unui software de chat live este o solutie eficienta, oferind un suport excelent pentru clienti. Folositi aceasta oportunitate pentru a analiza eficienta echipei si pentru a obtine feedback de valoare pentru clienti.
Pentru a oferi informatii despre cat de rapid poate fi un chat online, Zopim a analizat mai mult de 85K chat-uri si a constatat ca, in medie, un agent raspunde la o intrebare a clientului in mai putin de 23 de secunde . Timpul mediu de rezolutie nu este mai mare de 42 de secunde.
Si nu este vorba doar de perioada de timp pe care angajatii o economisesc, ci de timpul pe care il economisesti si pentru clientii tai.
Comparati orele de utilizare a chat-ului live cu timpul mediu de raspuns la e-mail al celor mai mari 100 de retaileri americani si veti descoperi de fapt care sunt avantajele pe care chatul live le ofera, in momentul in care este gestionat de o companie de live suport cu o vasta experienta in acest domeniu.