Cum sa faci sa ai si mai mult succes in afacerea ta

Cum sa faci sa ai si mai mult succes in afacerea ta?

Simti ca ai pasit pe un teren fragil in afacerea ta si nu faci progrese pentru a-ti atinge obiectivele pe care ti le-ai propus? Sau intampini probleme in alegerea obiectivelor de afaceri pentru a face treaba buna si in acest an?

Fiecare antreprenor vrea sa detina o afacere de succes si profitabila, dar nu este intotdeauna foarte clar cum poti ajunge acolo. Asa ca www.afacereazilei.ro iti ofera cateva sfaturi in ceea ce priveste acest demers destul de dificil uneori.

Daca vrei ca mica ta afacere sa fie mai profitabila ca oricand, iata cateva sfaturi pentru a realiza acest lucru. Si nu uita: construirea unei afaceri de succes este un maraton, nu un sprint.

Inainte de toate, concentreaza-te pe serviciul clienti!

Potrivit unui studiu realizat de specialistii in domeniu, 51% dintre clienti nu vor repeta afaceri cu o companie dupa o experienta de serviciu proasta. Alte studii au aratat ca este nevoie de mai multe experiente pozitive ale clientilor pentru a compensa una negativa.

Avand in vedere ca clientii fideli fac o vanzare mult mai usoara, fa din serviciul bun clientilor o prioritate. Examineaza serviciul actual pentru clienti si realizeaza toate modificarile care trebuie facute pentru a te asigura ca mica ta afacere ofera servicii superioare celor ale concurentilor pe care ii ai.

Este posibil sa trebuiasca sa investesti in formarea personalului, sa revii la politica de returnare sau sa faci imbunatatiri de baza, cum ar fi raspunsul prompt la mesaje vocale sau e-mailuri de la clienti.

Asigura-te ca se vorbeste de bine despre afacerea ta

Fie ca iti desfasori afacerea intr-o comunitate mica sau intr-un centru urban mare, cuvantul pe care il auzi din gura altora este mai important ca niciodata. Majoritatea consumatorilor apeleaza la retea pentru a cauta recenzii ale afacerilor inainte de a decide de unde sa cumpere, astfel incat construirea unei bune reputatii este vitala pentru succesul afacerii.

Cum obtii cuvinte pozitive despre afacerea ta? Oferind servicii profesionale bune, construindu-ti si monitorizand reputatia locala (si online) si castigand publicitate oferind inapoi comunitatii prin sprijinul si sponsorizarea organizatiilor locale si a organizatiilor caritabile.

Extinde-ti eforturile de marketing

Marketingul eficient este esential pentru cresterea vanzarilor, dar nu trebuie sa spargi nicio banca pentru a-ti promova afacerea. Exista multe modalitati ieftine de a-ti comercializa produsele si serviciile, inclusiv: crearea si utilizarea unui kit de promovare, trimiterea de promotii cu facturile tale, aderarea la organizatii profesionale, implicarea ziarelor in marile deschideri, miscari sau evenimente caritabile, oferirea de ateliere gratuite sau cursuri legate de produsele sau serviciile oferite, dezvoltarea de parteneriate de afaceri si  promovarea incrucisata cu companii complementare etc.

Gaseste si pastreaza angajatii potriviti

Atragerea si pastrarea angajatilor potriviti este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le poti face cu afacerea ta. In timp ce angajarea si instruirea angajatilor la fiecare doua saptamani ar putea fi o afacere ca de obicei pentru un restaurant fast-food, cele mai multe companii de succes se bazeaza pe angajarea de personal de calitate si pe mentinerea lor pe termen lung.