Cum-se-utilizeaza-Raven-tools

Cum se utilizeaza Raven tools?

Daca te intrebi cum se foloseste raventools si la ce iti trebuie ai toate explicatiile mai jos. Eu l-am cumparat intr-un pachet mai mare si in cadrul acestui pachet am gasit foarte multe lucruri interesante si utilitare pe care sa le pot folosi in campaniile mele. Daca vrei si tu unelte seo ieftine trebiuie sa mentionam faptul ca odata ce ai platit abonamentul acesta va ramane neschimbat pe viata. In schimb pe moment preturile sunt in continua crestere pentru ca locurile se ocupa.

In continuare va prezentam mai multe detalii si aspecte importante despre Raventools si vom incepe cu trei module pe care oamenii au tendinta sa le uite:

  • Social – va permite sa conectati conturile sociale si sa interactionati pe retelele sociale prin (de exemplu, LinkedIn, Twitter, Facebook si YouTube). De asemenea, puteti configura monitorizarea cuvintelor cheie.
  • Continut – Puteti sa va conectati blogul direct la Raven si apoi sa creati si sa publicati continut. Cand publicati continutul dvs., exista un instrument numit „scribe” care va evalua continutul SEO al articolelor dvs.
  • PPC – Gestionati, monitorizati si raportati toate campaniile Google AdWords pe care le executati.
  • Rapoarte – un constructor de rapoarte cu adevarat flexibil, in care puteti crea rapoarte personalizate utilizand date din diferite module.

Cum se utilizeaza Raven Tools

Exista atat de multe functionalitati in uneltele Raven care acopera toate caracteristicile si ar face acest lucru un post incredibil de lung, asa ca tocmai am luat cateva exemple despre ceea ce ati putea face cu el.

  1. Vizualizati profilul SEO al concurentilor dvs.

Este important sa intelegeti cat de bine fac concurentii dvs., din punct de vedere al SEO. De exemplu, cunoasterea celor mai bune linkuri de pe site-urile externe este foarte utila, astfel incat si dvs. puteti incerca sa obtineti link-uri de pe aceste site-uri.

Pentru a construi legaturi de pe site-uri externe de profil inalt e nevoie de mai mult lucru. Trebuie sa construiti o relatie si / sau sa creati continut pentru ei, dar aceste link-uri pot fi foarte valoroase.

Iata o sectiune a unei analize de link-uri pentru RazorSocial. Numerele afisate in prima coloana sunt autoritatea de pagina, iar a doua coloana reflecta autoritatea domeniului. Acesta este un sistem de clasificare proprietar care evalueaza domenii (site-uri web) si pagini.

  1. Gasiti probleme SEO cu site-ul dvs.

Puteti obtine Raven Tools pentru a face o plimbare completa prin site-ul dvs. pentru a incerca sa identificati orice probleme SEO pe care ar trebui sa le rezolvati.

Iata un exemplu in care Raven a preluat cateva pagini de pe site-ul nostru care au un numar redus de cuvinte si a detectat de asemenea doua probleme cu continut dublu. Ambele sunt usor de rezolvat, dar nu as fi gasit problemele daca nu as fi folosit Raven.

Iata un alt exemplu in care Raven Tools analizeaza titlurile si descrierile paginilor. Din nou, acestea sunt usor de rezolvat daca stim care sunt problemele. Raven va face o analiza SEO pentru a verifica optimizarea metaetichetelor relevante.

  1. Monitorizati clasarea cuvintelor cheie

Este important sa urmariti locul in care se clasifica anumite cuvinte cheie si daca acest lucru se intampla in sus sau in jos. Daca exista cuvinte cheie de la care  obtineti in mod obisnuit trafic si daca observati ca clasamentele dvs. scad, este posibil sa doriti o anumita optimizare pentru a impinge din nou aceste cuvinte cheie.