Cum-sa-profiti-de-cele-mai-bune-servicii-de-webdesign

Cum te poti promova online

0 Shares
0
0
0

 

News feed

Anunturile din fluxul de stiri, de asemenea, cunoscut sub numele de „povesti sponsorizate“, de obicei, exista in retelele sociale care asigura un flux continuu de informatii intr-un format uniform. Aceste anunturi sunt intercalate cu stiri sau posturi create de utilizatori. Aceste anunturi pot fi pentru a promova un site web, o pagina de fan, o aplicatie sau un produs.

Spre deosebire de formatele standard de bannere web, formatul acestor anunturi depinde de modul in care au platforma de la povestile reale ale utilizatorilor free. Acest format de anunt are o medie mult mai mare decat anunturile grafice traditionale pentru clicuri.

Proces de publicitate de afisare

Procesul prin care sunt afisate anunturile online includ adesea mai multi participanti. In cel mai simplu caz, editorul site-ului selecteaza si afiseaza anunturi. Anunturile pot fi gestionate de catre agentiile de publicitate externe, care au contracte cu editorii si gazduite pe serverele acestor agentii. De asemenea, este posibil de a oferi spatiu publicitar in cadrul licitatiilor in timp real. Acest lucru implica multi participanti care interactioneaza in timp real.

Paginile editorii nu contin intotdeauna anunturi, dar contin link-uri care se conecteaza la gazduirea anunturile server. Informatiile care identifica utilizatorul ca cookie-urile sunt transmise la serverul de anunturi.

Ulterior, serverul comunica cu un server de platforma de aprovizionare-side sau server de livrare. Editorul ofera spatiu publicitar de vanzare, prin urmare, acesta este considerat ca furnizor. Serverul furnizorului primeste, de asemenea, informatiile de utilizator si trimite la o platforma de management. Informatii cu privire la faptul ca platforma este utilizata pentru a gasi date demografice, achizitiile anterioare si alte informatii de interes pentru agentii de publicitate.

In general vorbind, exista trei tipuri de informatii obtinute prin intermediul acestei platforme:

  • se refera la datele de prim plan informatii obtinute de la un CRM. Aceste informatii pot include comportamentul clientilor, actiunile lor si interese.
  • Datele de fundal se refera la statisticile din cookie-uri publicatii si platforme externe. Informatiile sunt obtinute direct de la sursa (servere, platforma analitica). De asemenea, este posibil sa se negocieze un acord cu anumiti editori pentru a asigura puncte de informare sau audieri especifice.
  • Planul de date sunt obtinute de la furnizori terti. Multe companii vand informatii la nivelul al treilea.

Aceste informatii despre clienti sunt combinate si returnate serverului furnizorului, care ambaleaza oferta de spatiu publicitar, impreuna cu informatiile utilizatorilor care il vor vedea. Oferta este trimisa la un schimb de anunturi.

Schimbul de anunturi pune oferta in platforme de licitatie la cerere. Aceste platforme actioneaza in numele agentiilor, care vande companiile care doresc sa faca publicitate. Platformele de cautare au anunturi gata sa se afiseze si cauta utilizatorii sa le arate. Cumparatorii au informatia utilizatorilor care vor vedea publicitatea si vor decide, pe baza acestor informatii, cat de mult sa poata oferi spatiul respectiv.

Potrivit Biroului de publicitate pe Internet, o platforma de cerere are 10 milisecunde pentru a raspunde unei oferte. Schimbul de anunturi alege oferta castigatoare si informeaza ambele parti.

Ulterior, schimbul de anunturi trece linia de anunturi inapoi la platforma de furnizare si serverul editorului catre browserul utilizatorului, care apoi solicita continutul de pe serverul agentiei. Agentia poate confirma ca anuntul a fost livrat catre motorul de cautare.

Este vorba despre vanzarea spatiului ramas la preturi mai mici in alte schimburi. Unele agentii mentin oferte semi-permanente cu schimburi de anunturi. Procesul pentru publicitatea mobila este diferit si poate implica furnizorii de telefonie mobila si alti dezvoltatori de software.

Intre site-uri

Anunturile dintre site-uri sunt afisate inainte ca utilizatorul sa poata accesa continutul dorit, in unele cazuri este afisat in timp ce continutul este incarcat. Anunturile intre site-uri reprezinta o forma de intrerupere a marketingului.

Anunturi text

Un anunt text afiseaza hiperlegaturi. Anunturile bazate pe text pot fi afisate separat de continutul site-ului sau pot fi incluse link-uri in anumite fraze. Anunturile text pot fi, de asemenea, livrate prin marketing prin e-mail sau prin mesaje text. Aceste anunturi se incarca, de obicei, mai rapid decat anunturile imagine si pot fi mai greu de blocat.

Search Engine Marketing (SEM)

Search engine marketing, sau SEM, este proiectat pentru a spori vizibilitatea unui site web pe pagina cu rezultatele motorului de cautare. Motoarele de cautare ofera rezultate platite si organice pe baza cererii utilizatorului. Elementele vizuale sunt de obicei folosite pentru a diferentia platile de rezultatele organice. Search engine marketing utilizeaza cuvinte cheie pentru a afisa rezultatele.

Optimizarea motorului de cautare (SEO)

Optimizarea motorului de cautare sau SEO incearca sa imbunatateasca clasarea organica a unui site in motoarele de cautare prin cresterea relevantei continutului site-ului. Motoarele de cautare isi actualizeaza de obicei algoritmii pentru a penaliza site-urile cu o calitate slaba, care incearca sa modifice clasarea lor. Multe agentii ofera servicii de SEO.

Cautare sponsorizata

Cautarile sponsorizate sau anunturile din reteaua de cautare permit ca agentii de publicitate sa fie incluse in cautarile anumitor cuvinte cheie. Anunturile de cautare sunt de obicei vandute in licitatii in timp real, in care agentii de publicitate ofera sume in functie de cuvantul cheie. Pe langa stabilirea unui pret maxim pe cuvant cheie, ofertele pot include restrictii de timp, limba, locatie, etc.

Motoarele de cautare au vandut initial listele in ordinea celor mai ridicate licitatii. Motoarele de cautare moderne comanda site-uri platite in functie de diferiti factori, cum ar fi licitarea, clicurile asteptate, relevanta cuvintelor cheie si calitatea site-ului.

Marketing in retele sociale

Marketingul in retelele sociale este o promovare comerciala directionata prin intermediul platformelor de retele sociale. Multe companii isi promoveaza produsele prin actualizari frecvente si oferte speciale prin intermediul profilurilor retelei sociale.

Publicitate mobila

In anunturile publicitare mobile sunt distribuite prin dispozitive wireless, cum ar fi smartphone-uri sau tablete. Publicitatea pe mobil poate lua mai multe forme; de continut static sau multimedia, mesaje SMS sau MMS, anunturile de cautare mobile, anunturile din cadrul site-uri mobile sau in cadrul aplicatiilor sau jocuri ( „Advergaming“ sau sponsorizare de aplicatii) .

Grupuri in industrie ca Mobile Asociatia de Marketing au incercat sa standardizeze anunturile mobile.

Publicitatea pe mobil a crescut rapid din mai multe motive. Cresterea in dispozitive mobile, viteza imbunatatita de conectivitate, ecrane de rezolutie mai mare, utilizarea pe scara larga a dispozitivelor mobile si editori de sofisticare pentru a incorpora anunturi. Advertising Bureau  a prezis o crestere continua a publicitatii mobile, prin adoptarea segmentarii bazate pe locatie si a altor instrumente tehnologice care nu sunt disponibile in computerele personale.

0 Shares
You May Also Like