Google-Penguin-Update

Despre optimizarea dupa Penguin

Acest articol va vorbeste despre cum puteti obtine link-uri fara insa a face spam, deci va sfatuim sa cititi pana la final.

Punand accentul doar pe link-uri, de cele mai ulte ori continultul lasa de dorit, iar cititorii pot depista acest lucru foarte usor la fel cum o va face si prietenul nostru Penguin.

Sa facem o analiza:

Folosesti softuri a caror titluri incep cu : mega, masiv, turbo?

Pierzi timpul cautand cuvinte cheie?

Ai optimizat fiecare pagina a site-ului tau cu cele mai bune cuvinte cheie?

Ai urmarit in SERPs, cu rasuflarea taiata, rankingul fiecarui cuvant?

Cumperi traffic?

Stii exact cand te viziteaza robotii de la Google?

Daca raspunsul este „da”atunci nu intra in panica, inca esti o persoana buna. Esential e ca aceste recomandari nu sunt neaparat rele, chiar daca marele G vrea sa gandim altfel.

In schimb, ce ar fii daca ai incerca metoda urmatoare?

Creearea de continut, acest subiect aprig dezbatut, si apoi asteptarea publicului cititor poate sa fie nu tocmai satisfacatoare. Se intampla!

Pe WEB gasim atatea lucruri minunate insa tot atatea „gunoaie”, deci e nevoie de mult timp , pasiune, munca si expunere pentru a ajunge in centrul atentiei.

Sa vorbim despre expunere

Ce inseamana aceasta expunere pe web? Este un cuvand de 4 litere pe care Google nu vrea sa il auda.

Asa este : este un link.

Si pozitionarea pe link building este una în continuã schimbare. Nu vom stii niciodata amploarea reala a metodelor folosite, atata timp cat nu stim nimic despre algoritmul marelui G.

Post Panda si Post Pinguin ce stim despre link building?

Ei bine stiam ca negativ SEO este în crestere. Cu tot conservatorismul , acest lucru ne-a facut sa lasam deopatre tot ceea ce stiam de ceva timp : ca cele mai multe site-uri au foarte multe link-uri pe care Google nu le puncteaza. Matt Cutts a punctat acest lucru cu ceva ani in urma.

Stim de asemenea ca post-Penguin, link-urile de calitate stabileau regulile in SEO. Asta înseamna cã link-urile de pe paginile siteurilor in care Google are incredere ofereau cheia spre ranking.

Daca castigai incredera lui Google acest lucru se vredea in PageRank. Site-urile sunt clasificate pe o scarã de la zero la zece, cu zero, fiind cel mai mic volum de încredere si autoritate în ochii lui Google. Cele mai multe site-uri au probleme cu trecerea PageRank -ului 2.

Sistemul era de aur, iar Google are o armatã de angajati umani – nu roboti- care au sarcina de atribuire a PR-ului.
Trebuie sa intelegi de ce continutul unic e atat de important ? Concluzie: continutul unic este mai important decat traficul.

In trecut cea mai usoara cale de a obtrine un link de PR mare a fost pur si simplu sa „scapi”cateva mii de comentarii pe blog, sa cumperi comentarii sau sa cumperi link-uri in bara laterala, nu? Ei bine vremurile s-au schimbat si odata cu ele si strategia.

Noul mod de abordare

Google sa schimbat. Se va schimba mereu si internetul la fel. Este in natura tehnologiei.

O sa rup acest proces in 2 etape:

1. Axeaza-te pe nisa

Inseamna a fii pasionat de subiectul siteului. De asemenea intri in contact cu alte persoane care au aceleasi interese si participi la conversatiile si dezbaterile despre stiri sau evenimente recente. Cand sunteti conectat la subiect simtiti pulsul evenimentelor si implicit continutul dvs se va bucura de credibilitate. Astfel va asigurati continuitatea muncii.

2. Implica-te cu liderii

Odata ce ati parcurs primul pas cu succes urmatoarea usa se va deschide automat. Liderii din nisa ta au deja pagini cu Pr mare ( sau decent)altfel nu ar fii lideri. Cand intri in contact cu ei te poti alege cu prezentari pe blogurile sau site-urile lor, sau chiar te pot cita in posturile lor.

Ei bine interesul lor pentru tine va creste si vor cauta in posturile tale cele mai noi informatii din domeniu. Astfel structura de backlinks va creste natural.

Intelegi? Odata ce ai un nume sonor pe o anumita nisa , backlinks vor creste implicit si cred ca este exact ceea ce cauta Google.