Clientii sunt cei mai importanti factori ai unei afaceri motiv pentru care este recomandat sa le oferi atentia necesara. Nu este suficient sa ai un chat, sa ai un mail si un formular ci trebuie sa combini mai multe elemente, motiv pentru care iti recomandam sa apelezi la profesionisti pentru servicii de asistenta online. In continuare iti prezentam mai multe elemente importante care ar trebui sa existe pe siteul tau.
O pagina de intrebari frecvente
Faceti pagina de intrebari frecvente usor de navigat creand diferite categorii de intrebari si afisand intrebari conexe pe pagini individuale.
Luati in considerare sa raspundeti la unele intrebari dintr-un tutorial, un videoclip scurt sau sa folositi imagini pentru a va clarifica raspunsurile.
Adaugati o bara de cautare care anticipeaza intrebarile clientilor pe masura ce tasteaza.
Demo-uri si webinarii
Daca recent ai petrecut ceva timp pe canalele de socializare, probabil ca ai observat ca videoclipul a preluat internetul. Videoclipul este o modalitate excelenta de a impartasi informatii rapid, clar si eficient, mai ales in timp ce suntem cu totii in miscare. De asemenea, este extrem de util pentru cei care au nevoie de exemple vizuale pentru a face ceva sau pentru a lua o decizie.
Pentru a va mentine spectatorii implicati, vizati videoclipuri lungi de 1 minut cand vine vorba de demonstratii, tutoriale sau videoclipuri de ajutor si jumatate de ora pentru webinarii, care pot fi dedicate invatarii clientilor cum sa profite la maxim de serviciul sau produsul oferit.
Creati videoclipuri scurte explicative pentru a va ajuta clientii sa gaseasca ceea ce cauta.
Mentineti videoclipurile scurt pentru a va mentine clientii pe deplin implicati.
Distribuie videoclipurile tale cele mai populare si utile pe canalele de socializare.
Sprijin social
Conturile de socializare nu ar putea fi primul lucru care va vine in minte atunci cand va ganditi la serviciul pentru clienti. Cu toate acestea, atunci cand cauta raspunsuri, clientii vor verifica toate canalele marcii tale. Daca utilizeaza Google pentru a te cauta, canalele tale sociale ar putea fi unul dintre primele care apar, asa ca este important sa te asiguri ca indeplinesti asteptarile.
Social media a devenit un instrument esential pentru a veni in contact cu clientii si pentru a-i ajuta si pe acestia. Managerul de socializare sau managerul comunitatii ar trebui sa fie instruit pentru a raspunde la orice intrebare pe care o pot avea clientii sau pentru a-i ghida spre locul potrivit pentru a primi un raspuns la intrebarea lor. Prin faptul ca sunteti receptivi si de ajutor, aratati public potentialilor clienti cat de angajat sunteti fata de audienta.
Asigurati-va ca cineva va monitorizeaza constant conturile sociale si raspunde clientilor cat mai repede posibil. Reciclati continutul de intrebari frecvente si videoclipurile explicative pe canalele de socializare.
Adaugand la toate acestea si implementarea unui chat pe site, la care sa raspunda persoanele cu experienta din cadrul unei echipe angajate, vei obtine un nivel optim pentru relatiile cu clientii tai si astfel vei reusi sa ai mai multe vanzari si rezultate mult mai bune pe termen lung.