Pentru a avea un continut cat mai util si cat mai citit de vizitatorii vostri noi va recomandam sa intrati si sa citit si articolele de pe Smartseopack.com care vizeaza continutul si crearea acestuia.
Obtinerea de cititori doar cu ideile dvs. nu este singura modalitate de a obtine succesul continutului. Uneori, amestecand o mica controversa in poveste si castigarea catorva rivali pot functiona incredibil de bine – dar cu siguranta exista un mod corect si unul gresit de a face acest lucru.
Astazi, vom vorbi despre ceva interesant – cum poate reusi continutul prin crearea de dusmani sa aiba succes. Stiu ca te gandesti la tine: “Asteapta putin, m-am gandit ca treaba mea era sa-mi fac prieteni cu continutul meu”. Da, si una dintre cele mai bune modalitati de a iti face prieteni apropiati este prin a iti face si dusmanii.
Deci, in opinia noastra, credem ca companiile si intreprinderile, programele, organizatiile de toate felurile, firmele de tot felul tind sa se descurce foarte bine atunci cand ajung sa aiba oamenii de partea lor. Deci, daca incerci sa creezi o reactie sau incerci sa-i faci pe oameni sa creada in ceea ce faci, trebuie sa ai pozitii, date, povestiri si continut care sa aduca oameni pe site-ul tau. Una dintre cele mai bune modalitati de a face acest lucru este de fapt sa va ganditi la asta in opozitie cu altceva, incercati in esenta sa aflati cum puteti castiga niste dusmani.
Va dau cateva exemple, deoarece cred ca acest lucru va contribui la adaugarea unui context in acest sens. Am facut niste cercetari. Datele noastre despre partajare provin de la BuzzSumo, iar datele noastre de legatura sunt de la Ahrefs. Dar, de exemplu, acest articol numit “Exista in alta parte minerit mai bun decat cel al carbunelui din SUA”, este, in esenta, doar continut bazat pe date, dar face in mod clar prieteni si dusmani.
El face ca inamicii cu un fel de credinta clasica, americana, sa stabileasca cat de importante sunt locurile de munca in domeniul carbunelui si creeaza, mai multi inamici, dar si numerosi aliati. Acesti aliati devin parte din poveste pe care doresc sa o impartaseasca si sa o amplifice si sa-i atinga potentialul si o fac implicit sa ajunga la mai multi oameni.
Deci, sa luam urmatorul exemplu de titlu de articol: “Yoga este o alternativa buna la terapia fizica”. In mod clar, titlul a fost facut extrem de bine, zeci de mii de actiuni si mii de linkuri, o multime de cuvinte cheie pentru clasament. Dar creeaza niste dusmani.
Terapeutii fizici nu vor fi incantati de aceasta afirmatie. In ciuda cercetarilor din spatele ei, acest lucru este frustrant pentru multi dintre acei oameni. Ati creat prieteni, aliati, oameni care sunt practicanti de yoga si instructori de yoga. De asemenea, ati creat dusmani, potential acei oameni care nu cred ca subiectul vostru este adevarat in ciuda a tot ceea ce ar putea arata cercetarea.
Cand am dat exemple de aceste titluri ne-am asumat din oficiu faptul ca si continutul era la fel de calitativ. Articolele cu un continut slab sfarsesc prin a nu crea altceva decat respingere.