Cele-mai-utilizate-7-elemente-de-SEO

Cele mai utilizate 7 elemente de SEO

Search Engine Optimization ( optimizarea pentru motoaree de cautare ) este o componenta a marketing-ului online care se ocupa , dupa cum ii spune si numele , de optimizarea vizibilitatii pagilor unui anume site .
Site-ul www.clausweb.ro va prezinta cele mai utilizate 7 elemente in procesele SEO , care va sunt utile in gasirea cuvintelor cheie si in monitorizarea per ansamblu a site-ului :

1. Page Rank Check este un sistem dezvoltat pentru ierarhizarea paginilor web . Receptionarea de link-uri de la un site care are un Page Rank foarte bun asigura un grad mai ridicat de credibilitate pentru site-ul dumneavoastra ajutand in acelas timp si la cresterea Page Rank-ului personal . Cu ajutorul acestui instrument aveti posibilitatea de a cerceta parametrii Page Ranlk-ului ai oricaror altor web site-uri .

2. Google Keyword Tool va ajuta sa descoperiti care sunt cele mai valoroase cuvinte cheie intr-un domeniu bine definit .

3. Keyword Research Tool va permite stabilirea numarului de cautari pentru un anume key word . Spre intelesul tuturor , inainte de a alege ciuvintele cheie potrivite pentru site-ul dumneavoastra , este esential sa aveti informatii exacte cu privire la numarul de vizitatori care cauta in mod real acele key word-uri in motoarele de cautare .

Daca doriti pachete de gazduire Web Hosting cPanel – se ofera o saptamana de test gratuit pentru fiecare comanda doar la Clausweb.ro .

4. Keyword Density Tool este un instrument care prezinta utilizatorilor informatii exacte cu privire la densitatea key word-urilor folosite .

5. Spider Simulator . Exista situatii in care motoarele de cautare identifica metode de SEO “ black hat “ , tehnici cu ajutorul carora motoarele de cautare vizualizeaza un anume tip de continut in timp ce vizitatorii vad cu totul alt tip de continut ( cloaking ) . In aceste situatii site-ul risca penalizari foarte aspre . Spider Simulator este un instrument care permite identificarea textelor invizibile si confruntarea textului vizualizat de utilizatori cu cel vazut de motoarele de cautare .

6. SEO Digger – un instrument extreme de util pentru identificarea cuvintelor cheie folosite de concurentii de pe piata si a termenilor care se bucura de cea mai mare popularitate in motorul de cautare Google .

7. SEO Challenge este un instrument prin intermediul caruia aflat pozitia site-ului dumneavoastra in comparatie cu un site concurent in ceea ce priveste nivelul de optimizare seo .

Un proces de oprimizare SEO poate avea rezultatele dorite daca se respecta un set de principii de baza , foarte usor de realizat de altfel . Specialistii in domeniu recomanda 5 principii de SEO care nu pot sa dea gres niciodata :

– Crearea unui site destinat utilizatorilor nu motoarelor de cautare . Este foarte important , vital as spune eu , sa iti respecti vizitatorii ,
sa nu ii agasezi cu reclame de tot felul sau sa ceri like-uri la fiecare pas .

– Un continut de calitate este cheia succesului unui site . Informatii de actualitate , relevante transpuse in cel mai original mod posibil o sa va genereze un trafic remarcabil .

– Utilizarea cuvintelor cheie relevante care sa fie in concordanta cu continutul site-ului . Pentru a gasi mai usor aceste cuvinte cheie relevante va propun sa utilizati functia AddWords Keyword Tool .

– Nu trisati . Nu incercati sa pacaliti utilizatorii prin utilizarea unor tehnici cum sunt : spam-ul , achizitia de link-uri , black hat , profile false , achizitia de like-uri . Utilizarea unor astfel de metode poate atrage penalizari semnificative din partea Google .

– Obtinerea de link-uri cate site-ul dumneavoastra . Acesta operatiune nu inseamna achizitia / cumpararea link-urilor ci se refera la prezentarea unui continut original de foarte buna calitate care sa impresioneze vizitatorii , fiind astfel distribuit cu foarte mare usurinta .