De-ce-Google-iti-schimba-titlurile-in-rezultatele-de-cautare

De ce Google iti schimba titlurile in rezultatele de cautare?

Toata lumea știe importanta titlului paginii in rezultatele de cautare Google. Un titlu bun poate duce la multe click-uri si mai mult trafic pentru site-ul tau, in timp ce un titlu prost artizanat poate determina oamenii sa sara peste site-urile tale si sa viziteze unul dintre concurentii tai.

Deci, cum va determina Google exact ceea ce vor folosi pentru titlul paginii tale in rezultatele de cautare? Este influentat de schema? Este influentat de anumite titluri ( H1S sau H2S )? De ce nu va arata Google pur si simplu tag-ul tau de titlu?

In cel mai recent video al sau de ajutor pentru webmasteri, Inginerul Distins Google Matt Cutts explica de ce Google schimba titlurile.Unii webmasteri nu-si dau seama ca Google nu arata exact ceea ce este in titlu tag-ului pentru o anumita pagina web. Schimbarea titlurilor de catre Google nu este ceva nou. Exista cateva motive pentru care Google va alege un alt titlu decat acela pe care webmaster decide sa-l puna in titlul tag-ului.

” Ori de cate ori vom incerca sa alegem titlul sau decidem care titlu sa apara in rezultatele de cautare, cautam o descriere concisa a paginii, care este, de asemenea, relevanta pentru intrebare „, a explicat Cutts.

Google cauta 3 lucruri:

1. Ceva relativ scurt.
2. O descriere buna a paginii si in mod ideal, a site-ului pe care este pagina.
3. Sa fie intr-un fel relevant pentru intrebare.

„Deci, daca titlul HTML existent se potriveste acestor criterii, atunci de multe ori , des va trebui sa utilizezi doar titlul „, a spus Cutts. ” Deci, intr-o lume ideala, va descrie cu exactitate pagina si site-ul, ar fi relevant pentru intrebare, si ar fi, de asemenea, destul de scurt.”

Desi nu toati webmasterii scriu titluri bune pentru motoarele de cautare. Sau, uneori, te intrebi de ce Google a ales un ciudat – sau chiar complet inexact – titlu pentru o pagina web atunci cand nu este in titlul tag-ului sau titlul paginii.

Exista alte moduri in care Google alege un titlu pentru o pagina in rezultatele de cautare, a spus Cutts.

„Acum, daca titlul actual, cat de bine putem spune, nu se potriveste atunci can un utilizator scrie ceva si nu vede ceva legat de cautare sau nu are o idee buna cu privire la ceea ce exact aceasta pagina, este mai putin probabil sa dai click pe ea. Deci, in aceste tipuri de cazuri, s-ar putea sapa un pic mai adanc „, a spus Cutts.

” Am putea folosi continutul de pe pagina ta „, a spus el. ” Am putea sa ne uitam la link-uri care puncteaza pagina ta si sa includem niste texte de la aceste link-uri. Am putea folosi chiar Open Directory Project pentru a incerca sa ajutam sa va dati seama care ar fi un titlu bun…. Cautam cel mai bun titlu care va ajuta utilizatorul sa evalueze daca asta e ceea ce cauta „.

Cutts, de asemenea, a spus modul in care poti incerca si adapta titlurile pentru acele cuvinte cheie care crezi ca ar putea cineva sa caute.

„Deci, daca vrei sa controlezi titlul care este afisat, nu poti controla complet, dar poti încerca sa anticipezi ceea ce va scrie utilizatorul”, a spus Cutts. ” Deci, asigura-te ca titlul tau reflecta nu doar ceva despre cautare sau pagina pe care te afli, dar include, de asemenea site-ul pe care esti sau incearca sa dai context pentru ca utilizatorul sa stie ce va obtine ori de cate ori va da click pe ea „.