Care sunt aplicatiile mobile pe care le folosim cel mai mult? Ne-am pus doua intrebari principale in legatura cu aplicatiile mobile: ce folos oferim aplicatiilor mobile? Si cand si cum folosim aceste aplicatii mobile?
Apoi, ne-am intrebat si ce se intampla cu comertul mobil?, Vanzarile functioneaza prin intermediul dispozitivului mobil? Iata raspunsurile pe care vi le oferim in articol:
In urmatorul articol, vom rezolva primele doua intrebari, introducand statistici si procente care vor consolida informatiile pe care vi le oferim.
Indiferent de modul in care folositi aplicatiile, recomandarea noastra este ca atunci cand telefonul incepe sa aiba probleme, este momentul ca el sa fie dus intr-un service telefoane bun.
Un fapt important este utilizarea aplicatiilor de petrecere a timpului liber, care au scazut cu 4%. Cu aceste date, vedem ca populatia foloseste din ce in ce mai mult mobilul pentru subiecte profesionale si de contact si mai putin pentru subiecte de distractie in fiecare zi.
CAND SI CUM FOLOSIM APLICATIILE MOBILE?
Utilizatorii prefera sa-si petreaca dimineata citindu-si e-mailurile (45%). Amiaza pentru aplicatiile de chat mobil si dupa-amiaza pentru a utiliza aplicatii din magazine si intreprinderi (40%), precum si mobilitate si calatorii (28%). In cele din urma, noptile sunt dedicate aplicatiilor mobile ale retelelor sociale (47%), cum ar fi: Whatsapp (89%), Facebook (72%), Youtube (54%), Twitter (40%), Instagram (31%), Spotify (18%) si LinkedIn (10%), si internet (44%).
Prin urmare, folosim aplicatii mobile in primul rand pentru social media si comunicare. In al doilea rand, pentru mesaje text si e-mailuri. Apoi, pentru navigarea pe internet si cumparaturi. Si, in sfarsit, pentru calatorii si geolocatii.
In ceea ce priveste europenii, cele mai solicitate aplicatii mobile (comunicare) sunt in timpul zilei. Acestia sunt cei mai activi de la 20:30 la 00:00. Apoi, de la 4:30 p.m. la 8:30 p.m., este a doua ora de activitate mai mare a utilizatorilor. In cele din urma, exista programul de la 1:00 p.m. la 4:00p.M. Adica suntem mai activi dupa-amiaza. Doar 47% din populatie acceseaza aplicatiile de comunicare de la 8:30 a.m. la 10:30 a.m.
Desi s-a verificat ca aplicatiile de cumparaturi sunt situate la 40% in frecventa de utilizare, vanzarile prin intermediul dispozitivului mobil au crescut cu 30%. O crestere care continua sa creasca datorita acoperirii aplicatiilor mobile care va permit sa achizitionati produse si servicii usor si rapid.
Pentru ce sunt aplicatiile mai exact?
Aplicatiile indeplinesc mai multe functii care pot fi orientate spre domeniul educational, de lucru, creativ sau pur si simplu favorizeaza petrecerea timpului liber sau comunicarea. Indiferent pe care o alegeti, toate au fost concepute tinand cont de nevoile dumneavoastra si cu scopul de a continua sa va surprinda cu adaugarea mai multor sarcini.
Aplicatiile mobile sunt o fereastra deschisa pentru comunicare, buna utilizare a acestora si toate informatiile pe care vi le pot oferi pentru a dezvolta orice activitate este relevanta. Utilizati-le cu cunostinte si in cel mai bun mod pentru a obtine cel mai bun si eficient ajutor din ele. Aplicatii cele mai solicitate: facebook, instagram, youtube. De regula telefoanele mobile vin la pachet cu aplicatiile obinuiste instalate, dar exista si optiunea de a descarca extra aplicatii pe telefonul rau mobil, cu sau fara plata.