Persoanele care au nevoie de un smartphone si prefera dispozitivele de la Samsung, au la dispozitie o multime de optiuni. Pentru cei care doresc un dispozitiv de gama medie, modelele precum Galaxy A11 / A21 / A31 / A41 / A51, pot reprezenta alegerea cea mai buna.
Cei mai multi utilizatori care detin aceste dispozitive se declara satisfacuti de felul in care aceste telefoane raspund cerintelor si le satisfac nevoile. Cu toate acestea insa, nici un smartphone nu este perfect, deci si aceste dispozitive pot avea unele probleme, si pot ajunge intr-un service telefoane.
O problema comuna insa pe care o au toate dispozitivele mentionate in acest articol, este cea legata de conectivitatea Bluetooth.
Daca nu va puteti conecta telefonul la un dispozitiv Bluetooth sau daca Bluetooth continua sa se deconecteze, exista cateva solutii pe care le puteti incerca.
- Reporniti dispozitivul
Erorile aleatorii ale sistemului pot duce la deconectarea telefonului de la un dispozitiv bluetooth. Incercati sa reporniti atat telefonul, cat si dispozitivul bluetooth pentru a verifica daca problema se rezolva. Acest lucru permite dispozitivelor sa reimprospateze si sa elimine erorile temporare care ar putea afecta sistemul bluetooth.
- Resetati sistemul bluetooth
Uneori, dispozitivul dvs. poate intampina defectiuni ale sistemului si acest lucru poate afecta sistemul Bluetooth al dispozitivului si poate impiedica procesul de asociere. Incercati sa resetati bluetooth-ul si vedeti daca acest lucru elimina problema. Iata cum puteti reseta sistemul bluetooth de pe dispozitiv:
- Accesati Setari.
- Apoi atingeti Aplicatii.
- Apoi faceti atingeti meniul vertical cu 3 puncte din dreapta sus si apoi atingeti Afisati aplicatiile de sistem.
- Acum parcurgeti lista de aplicatii si atingeti Bluetooth.
- Apoi apasati pe Stocare.
- Acum atingeti Stergeti memoria cache.
- Apoi apasati pe Stergeti datele si apoi confirmati OK.
- Acum reveniti la aplicatia Bluetooth si derulati in jos si apoi apasati pe Modificare setari sistem.
- Atingeti Permiteti permisiunea si asigurati-va ca comutatorul de permisiune este activat.
Dupa ce ati facut acest lucru, reporniti telefonul si apoi incercati din nou sa imperecheati dispozitivele pentru a vedea daca problema este rezolvata.
- Incercati trucul cu activarea modului avion
Acest truc care implica modul avion este o solutie eficienta pentru a remedia majoritatea problemelor legate de retea. In momentul in care modul avion, aceasta functie va reseta toate serviciile de retea fara fir de pe dispozitiv, ceea ce inseamna ca orice defecte care ar putea afecta sistemul de retea al dispozitivului, sunt eliminate. Pentru activarea si dezactivarea modului avion urmati pasii de mai jos:
- Accesati Setari.
- Atingeti Conexiuni.
- Atingeti modul Avion, iar ulterior tot ce trebuie sa faceti este sa comutati comutatorul pentru a activa modul avion timp de cateva secunde si apoi opriti-l.
- Resetati setarile de retea
O resetare a setarilor de retea va sterge toate setarile de retea existente, inclusiv reteaua WiFi, datele mobile si conexiunile Bluetooth. Acest lucru va ajuta sa eliminati conflictele de setari de retea sau configuratiile de retea incorecte care pot cauza probleme cu sistemul de retea al dispozitivului, inclusiv Bluetooth. Iata cum sa resetati setarile de retea:
- Accesati Setari.
- Derulati in jos si atingeti Management general.
- Apoi apasati pe Reset.
- Apoi apasati pe Resetare setari retea.
- Acum atingeti butonul Resetare setari.
- In ultima etapa trebuie doar sa atingeti Resetare pentru a confirma resetarea.
- Verificati daca exista actualizari de software
Problema poate fi cauzata si de o eroare in software-ul dispozitivului. Verificati daca exista actualizari disponibile pentru software si efectuati o actualizare daca este disponibila. Pentru a verifica si a instala actualizari de software, urmati pasii de mai jos:
- Accesati Setari.
- Atingeti Actualizare software.
- Apoi atingeti Descarcati si instalati pentru a descarca si instala actualizarea.
Daca nici actualizarea sistemului de operare nu remediaza problema, mai aveti doar sa resetati telefonul pentru a-l aduce la setarile din fabrica, iar ulterior sa il duceti intr-un service telefoane pentru ca specialistii sa vada despre ce este vorba, daca nici dupa resetare nu se remediaza eroarea.