Web-Hosting-3

Tot ce trebuie sa stii despre reclama online

Comensurabilitate

Agentii de publicitate online pot colecta informatii cu privire la eficienta anunturilor lor, cum ar fi dimensiunea potentiala a publicului, raspunsul curent, ca un vizitator a venit la anuntul dvs., in cazul in care anuntul a dus la vanzari, sau de fapt incarcati anuntul in fereastra utilizatorului care poate fi dat acestui link. Acest lucru permite agentilor de publicitate sa-si imbunatateasca campaniile de-a lungul timpului.

 

Formatarea

Agentii de publicitate au o varietate de moduri de a-si prezenta mesajele promotionale, inclusiv posibilitatea de a include imagini, videoclipuri, audio si link-uri. Spre deosebire de anunturile traditionale (offline), publicitatea online poate fi interactiva.

De exemplu, unele anunturi permit utilizatorilor sa caute sau sa urmareasca agentul de publicitate in retelele sociale. Publicitatea online poate chiar incorpora jocuri.

Segmentarea

Editorii pot oferi agentiilor de publicitate posibilitatea de a ajunge pe o anumita piata si de a trimite publicitate segmentata. Publicitatea online poate utiliza directionarea geografica pentru a afisa anunturi relevante in functie de locatia utilizatorilor. Agentii de publicitate pot personaliza fiecare anunt in functie de preferintele anterioare. Pot fi, de asemenea, inregistrate in cazul in care un vizitator a vazut deja unele anunturi pentru a reduce repetarea nedorite a anumitor anunturi si se lasa ceva timp intre afisari.

Acoperire

Publicitatea online poate ajunge pe aproape orice piata globala si poate influenta vanzarile offline.

Dupa finalizarea designului publicitar, acesta poate fi incarcat imediat. Livrarea liniei de anunturi nu trebuie atasata programului de publicare al unui editor. Agentii de publicitate, pot modifica, inlocui si copia anunturile mai rapid decat agentii de publicitate traditionali (offline) .

Preocuparile

Preocupari legate de securitate

Potrivit unei investigatii efectuate de Senatul UA, starea actuala a publicitatii pe Internet pune in pericol securitatea si confidentialitatea utilizatorilor.

Orbirea fata de banner

Studiile au aratat ca uneori utilizatorii ignora zonele de pagini web care de obicei contin anunturi. Aceasta problema este mai frecventa online decat in ​​publicitatea traditionala.Pe de alta parte, studiile sugereaza ca chiar si cele care au ignorat anunturile pot avea un efect asupra subconstientului utilizatorilor.

 

Frauda pentru agentii de publicitate

Exista numeroase moduri in care agentii de publicitate pot primi taxe incorecte pentru publicitatea lor. De exemplu, faceti clic pe frauda apare atunci cand un editor sau o alta terta parte face clic (manual sau prin mijloace automate) pe o reclama cu scopul exclusiv de a-si spori profitul. De exemplu, faceti clic pe frauda apare cand un concurent faceti clic pe anunturi pentru a epuiza bugetul rivalului dvs.

Frauda clicurilor este, de obicei, asociata cu site-uri pornografice. In 2011, anumite site-uri inselatoare au lansat zeci de pagini ascunse pe computerele vizitatorilor, obligandu-i sa faca clic pe sute de linkuri platite fara sa stie.

Ca si in cazul publicarii offline, fraudarea tiparirii online poate aparea atunci cand editorii exagereaza numarul de afisari pe care le-au livrat efectiv. Pentru a combate acest tip de frauda, anumite asociatii de publicitate dezvolta modalitati de a numara impresiile intr-o maniera credibila.83 84

Variatii tehnologice

Clienti heterogeni

Deoarece utilizatorii folosesc diferite sisteme de operare, browsere web si hardware (inclusiv dispozitive mobile cu dimensiuni diferite ale ecranului), anunturile online pot fi afisate diferit decat intentioneaza agentul de publicitate sau este posibil sa nu fie afisate corect. Un studiu realizat de comScore in anul 2012 a aratat ca, in medie, 31% din anunturi nu au fost redate corect, ceea ce inseamna ca nu au avut ocazia de a fi vizualizate. Anunturile cu continut multimedia au si probleme de compatibilitate, deoarece unii dezvoltatori folosesc software specific pentru a face anunturile.

In plus, agentii de publicitate pot intampina probleme juridice daca informatiile juridice necesare nu sunt afisate utilizatorilor, chiar daca esecul se datoreaza problemelor tehnice sau de compatibilitate.88: i In Statele Unite, FTC a lansat o serie de linii directoare si linii directoare care sa indice ca este responsabilitatea agentului de publicitate sa se asigure ca anunturile prezinta informatiile juridice necesare indiferent de tehnologia utilizata.

Blocarea anunturilor

Blocarea sau filtrarea anunturilor inseamna ca anunturile nu apar in motoarele de cautare, deoarece utilizatorul utilizeaza tehnologia care le inhiba. Multe motoare de cautare blocheaza in mod implicit anunturi pop-up care nu sunt solicitate. Alte programe sau programe de completare blocheaza anunturi sau functii, cum ar fi redarea automata audio sau video. Aproximativ 9% din toate vizionarile on-line provin de la motoarele de cautare cu software de blocare instalat, 90 iar unii editori au mai mult de 40% din vizitatorii lor cu blocuri de anunturi instalate.

 

Tehnici anti-tintire

Unele motoare de cautare ofera moduri de confidentialitate prin care utilizatorii pot ascunde informatii de la editori si de la agentii de publicitate. Printre alte consecinte, agentii de publicitate nu pot utiliza cookie-urile pentru a-si directiona anunturile in motoarele de cautare private. Majoritatea motoarelor de cautare principale au incorporat functia Do Not Track sau nu au urmari.

Preocupari legate de intimitate

Colectarea de informatii de catre editori si agentii de publicitate a provocat ingrijorari cu privire la confidentialitatea utilizatorilor.60% dintre utilizatorii de internet ar folosi instrumente pentru a-si ascunde informatiile la prima ocazie. Mai multe dintre jumatate dintre utilizatorii Google si Facebook sunt preocupati de confidentialitatea acestora atunci cand folosesc Google si Facebook, potrivit Gallup.

 

Multi consumatori au preocupari legate de directionarea comportamentala. Prin inregistrarea activitatilor online ale utilizatorilor, agentii de publicitate vin sa inteleaga consumatorii. Agentii de publicitate folosesc de obicei tehnologii precum bug-uri web si module cookie pentru a-si maximiza abilitatile de urmarire a clientilor. Conform unui sondaj 2011 realizat de Harris Interactive, mai mult de jumatate din utilizatorii de Internet au o impresie negativa directionarii comportamentale si 40% se temeau ca informatiile lor personale au fost distribuite agentilor de publicitate fara dvs. Consumatorii se enerveaza in special atunci cand agentii de publicitate le segmenteaza cu informatii sensibile, cum ar fi starea financiara sau de sanatate.

Fiabilitatea agentilor de publicitate

Escrocii pot sa profite de dificultatile consumatorilor pentru a verifica identitatea on-line care conduce la acte, cum ar fi phishing (email-urile de inselatorie, care sunt identice cu cea a unui aspect de brand recunoscut). Internet crime Center  a primit 289.874 de plangeri de Internet crime in 2012, cu un total de mai mult de o jumatate de trilion de dolari pierderi, dintre care majoritatea au avut loc cu anunturi de la inselatorie.